Zápis z ze schůzky „Pracovní ČVUT
12“ konané dne 17.4.2020 prostřednictvím videokonference
Účastníci:
za město
Děčín: p.Raška, p.Beneš za ČVUT: p.Scháno
ostatní: p.Kučera (Plán udržitelné mobility –
SUMP), p.Tesař (dopravní inženýr), na okamžik i pan Beránek (zpracovatel ÚP Děčína.
Témata „Pracovní ČVUT 12“:
1)
spodek Kvádrberku.
2) stav
zpracování dopravní studie Zámeckého náměstí včetně návazností
3) stav zpracování dopravní studie Labského nábřeží a
kritických míst dopravy v Děčíně (mj.kruhák u Benziny, u ČVUT, u Lidlu)
4) připomínky
k úvahám o Bažantnici z pohledu dopravy.
5) ještě návrat k
přístavišti pod knihovnou a otázka posunutí hrany parkoviště -
add1) spodek
Kvádrberku.
Podrobně jsme
probírali možnosti zklidnění silnice na Hřensko i otázku úprav spodku
Kvádrberku. Po jednání a na základě podkladu pana Tesaře jsem zkorigoval
přístup – viz odkaz výše. Posunutím vjezdu na Kvádrberk by šlo na „dobrém“
místě vybudovat řadu parkovacích míst a zároveň by se prostorová kvalita spodku
Kvádrberku zvýšila.
add2) stav
zpracování dopravní studie Zámeckého náměstí včetně návazností
Zadání této
studie dosud nebylo provedeno.
Tato studie
by měla umožnit korigování ad hoc dopravních zásahů v celé lokalitě – od
ulice U Plovárny, vstupu na Mariánskou louku až po ulici Lázeňskou, 2.polské
armády, Fugnerovu a Obloukovou. Bez této
koncepční studie, jejíž nezbytnosti si ověřujeme už půl roku, bude vyhodnocování dopravních návrhů
této lokalitě problematické.
Add3) stav
zpracování dopravní studie Labského nábřeží a kritických míst dopravy v Děčíně
(mj.kruhák u Benziny, u ČVUT, u Lidlu)
Zadání této
studie dosud nebylo provedeno.
O tom, že
existuje bezprostřední vazba mezi požadavkem na zklidnění Labského nábřeží
(Tyršovy ulice, Masarykova náměstí) a nejslabšími místy děčínské dopravy
(kruhák u Benziny, kruhák u ČVUT, kruhák u Lidlu) z různých stran zjišťujeme
také již delší dobu. Obdobně jako v případě předchozího bodu, bude i tento
nezbytné adekvátně prověřit nad rámec pracovních jednání na půdě ČVUT.
Add4) připomínky
k úvahám o Bažantnici z pohledu dopravy. Dosavadní přístup zde: https://decinarchitekt.blogspot.com/2020/02/bazantnice.html
Příprava na
úpravy Bažantnice již probíhá. Jde o dva projekty z Tvoříme Děčín (work
out a cestičky) a požadavek z města na obnovu cyklokrosových úprav a
vytvoření boulderového oválu. Probírali jsme možnosti parkování a dopravního
napojení těchto aktivit. Údajně se zvažuje změna otočky busu na parkoviště. To by
tu určitě bylo na místě. Vzhledem k malé neobeznámenosti s místem
probereme příště.
Add5) ještě návrat k přístavišti pod knihovnou a
otázka posunutí hrany parkoviště https://decinarchitekt.blogspot.com/2020/03/nabrezi-pod-knihovnou.html
Vzhledem
k neúčasti zástupců děčínské dopravní policie na této schůzce necháváme na
příště.
Zápis dne 18.4.2020 provedl Ondřej Beneš
Odkaz
na zápisy ze starších jednání:
Žádné komentáře:
Okomentovat